Grib fremtiden (Bog, Paperback, Dansk) af Christian Have

Grib fremtiden (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Christian Have


Nedsat pris! Grib fremtiden

Forlag: Muusmann' Forlag

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788792746047
  • Udgave: 1. (15-11-2011)
  • Oplag: 1. (15-11-2011)
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 204
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 143mm, H: 200mm, D: 15mm, Vægt: 319g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Grib fremtiden - er en introduktion til den fagre nye, digitale verden – til seniorer, som gerne vil forstå og kunne begå sig på de sociale medier – og styrke dialogen med børn og børnebørn.


Hvordan kan kommunikationen mellem generationerne opretholdes i den fagre nye, digitale verden? Hvorfor er det så vigtigt, at man kan kommunikere gennem de nye sociale medier? Hvad er en Senior Digital Native, og hvordan bliver man en sådan?   Hvordan kan man tilegne sig de sociale mediers kodeks og samtidig holde fast i sin identitet og værdier? Hvordan kan den ældre generation blive en væsentlig aktør på de nye digitale platforme, og hvorfor har den yngre generation brug for seniorernes livskundskab og erfaringer?   

Medieguru, forfatter, foredragsholder og kreativ direktør for Have Kommunikation, Christian Have, besvarer på en lærerig, inspirerende og filosofisk måde disse spørgsmål og heri-gennem motivere seniorerne til at træde ind i deres børns og børnebørns digitale, sociale univers.


Christian Have startede i 1983 Have Kommunikation, der i dag er Skandinaviens førende kommunikationsbureau på kulturområdet. Siden 2010 har han været kreativ direktør for Have Kommunikation og indtil da direktør. Han er cand.phil. fra Københavns Universitet og adjungeret professor ved både Aalborg Universitet og Copenhagen Business School. Han udgav ”Drømmen om berømmelse” i 2010, ligesom han tidligere har skrevet ”Synlighed er eksistens” (2004) om netop kommunikation på kulturområdet, samt ”Det store sceneskift” (2008) om fremtidens kommunikation. Han varetager desuden en lang række bestyrelsesposter, lige som han hyppigt optræder som både foredragsholder og debattør.

Læsernes anmeldelser (0)